نوشته شده توسط : مرتضی
تیم فوتبال استقلال ایران در دیدار سوم خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در یک دیدار سخت و نفس گیر با وجود این که بازی را به الهلال عربستان واگذار کرده بود توانست در ریاض این تیم نام آشنای هربستانی را با دو گل در خانه شکست دهد تا ضمن کسب سه امتیاز کامل این دیدار صدر جدول گروه مرگ را از آن خود کند تا مسیر صعود آبی‌های تهرانی هموارتر از قبل شود.

به گزارش رجانیوز، استقلال ایران در سومین دیدار خود در چارچوب رقابت‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا امشب در ریاض عربستان توانست با گلهای پژمان منتظری و آرش برهانی تیم فوتبال الهلال را در حضور هوادارانش شکست دهد تا با سه امتیاز ارزشمند این دیدار صدر جدول را از آن خود کند تا بازی‌های دور برگشت مسیر آسانی را برای راهیابی به مرحله حذفی پیش رو داشته باشد.

در نیمه نخست این دیدار الهلال برتری محسوسی نسبت به استقلال داشت ولی با این حال استقلال هم چندان دست و پا بسته نبود و در چند صحنه می‌توانست دروازه الهلال را باز کند که بی دقتی مهاجمان استقلال مانع از فروپاشی دروازه الهلال شد. با این وجود استقلالی‌ها در نیمه نخست با نتیجه تساوی بازی را به پایان رساندند تا نماینده سرشناس عربستان در خانه برابر استقلال متوقف شود.

در نیمه مربیان تیم فوتبال الهلال فشار خود بر روی دروازه استقلال را دوچندان کرد تا در این بازی خانگی از امتیاز میزبانی نهایت استفاده را ببرد تا سه امتیاز کامل این بازی را به دست آورد اما در پایان نماینده سعودی ها به این آرزو دست پیدا نکرد.

الهلال در ابتدای نیمه دوم نبض بازی را مجددا در دست گرفت و فشار زیادی روی دروازه استقلال ایجاد کرد.حملات پی در پی بازیکنان الهلال عرصه را بر بازیکنان استقلال تنگ کرد تا آنها با تجمع در محوطه جریمه از دروازه خود محافظت کنند اما در دقیقه 68 یاسر قحطانی با ارسال توپ برای الشهرانی، او را صاحب توپ کرد و الشهرانی با یک پاس رو به بیرون در داخل محوطه جریمه استقلال به سالم الدوساری، او را صاحب توپ کرد تا این بازیکن با یک بغل پای دقیق دروازه استقلال را باز کند و حساب کار یک بر صفر به سود الهلال شود.

پس از این گل بازیکنان استقلال از لاک دفاعی خارج شدند که نتیجه این اقدام و تعویض های طلایی قلعه نویی با برتری شاگردان آبی پوش قلعه نویی همراه شد.در دقیقه 80 ارسال یک ضربه کاشته از مجتبی جباری با ضربه سر بسیار خوب پژمان منتظری همراه شد تا حساب کار یک بر یک مساوی شود.در دقیقه 85 آرش برهانی در شرایط تک به تک قرار گرفت و با یک ضربه فنی دروازه ی الهلال را برای بار دوم باز کرد تا حساب کار دو بر یک به سود استقلال شود.در دقیقه 88 شهرانی در مصافی تک به تک با مهدی رحمتی قرار گرفت که ضربه او را مهدی رحمتی بخوبی دفع کرد.

در ادامه تلاش بازیکنان الهلال تلاش زیادی کردند تا کار را به تساوی بکشانند اما دفاع هوشیارانه ی استقلال مانع از گلزنی الهلال شد تا آبی پوشان ایران انتقام دو تیم ایرانی دیگر را که روز گذشته برابر رقبای عربستانی شکست خورده بودند را بگیرند.

در دیگر بازی این گروه، العین امارات برابر الریان با دو گل ژیرس اوکوکو و آلکس بروسکه در دقایق 34 و 70 برابر تک گل دقیقه 32 نیلمار برای الریان قطر به برتری رسید.با نتایج امروز استقلال با هفت امتیاز در صدر جدول گروه چهارم قرار گرفت و پس از این تیم، العین با شش امتیاز و الهلال با سه امتیاز در رده های دوم و سوم ایستادند. همچنین الریان با همان یک امتیاز در رده چهارم باقی ماند.

ليگ قهرمانان آسيا گروه D 
 تيمبازيهابردمساویباختگل زدهگل خوردهتفاضل گلامتياز
1استقلال32107437
2العين امارات32015416
3الهلال3102561-3
4الريان3012583-1

 

<

:: موضوعات مرتبط: ورزشی , باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال , ,
:: بازدید از این مطلب : 414
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 15 فروردين 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مرتضی

به گزارش وبگردی به نقل از ایسنا، استقلال در سومین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا دست به کار بزرگی زد و موفق شد با نتیجه‌ دو بر یک الهلال عربستان را در ورزشگاه خانگی این تیم شکست دهد تا با هفت امتیاز به تنهایی در صدر جدول رده‌بندی گروه «مرگ» قرار گیرد.


sp_218_1.jpg

زلاتکو، سرمربی الهلال در نشست خبری بعد از بازی استقلال را شایسته پیروزی در این دیدار ندانست.

سرمربی کروات آبی پوشان الهلال که به شدت از این شکست غیر منتظره ناراحت بود، این گونه سخنان خود را آغاز کرد: باید به تیم ایرانی تبریک بگویم اما آنها شایسته پیروزی در این دیدار نبودند. در 75 دقیقه نخست عملکرد خوبی داشتیم. کاملا بر بازی مسلط بودیم و توپ و میدان را در اختیار داشتیم، اما از فرصت‌های خود نتوانستیم استفاده کنیم. مطمئنا تنها در صورت استفاده از فرصت‌ها می‌توان برابر تیم بزرگ به پیروزی رسید.

او افزود: در دیدارهای آینده اشتباهات خود را برطرف خواهیم کرد. در دیدار برابر استقلال با همان تاکتیک دیدار برابر الاتحاد به میدان رفتیم. تنها تغییر ما بازی دادن به شلهوب از ابتدا بود. می‌خواستیم با بازی دادن به این بازیکن با پاس‌های کوتاه و بازی زمینی خود را در موقعیت گلزنی قرار دهیم. ایرانی‌ها از توپ‌های عرضی به خوبی استفاده می‌کنند. از بازیکنان خواستم که چنین بازی را در دستور کار خود قرار ندهند ، اما آنها در بعضی از دقایق احساسی عمل کردند و چنین سبکی را در دستور کار خود قرار دادند. از شاگردانم خواستم که یاسر القحطانی در نوک حمله تنها نگذارد و به او نزدیک شود که این هم عملی نشد.

او افزود: شاگردانم 75 دقیقه بر روی حریف فشار آوردند. بعد از گلی که به ثمر رساندیم، قوای بازیکنان تحلیل رفت. آنها تلاش زیادی در این دیدار داشتند. می‌توانستیم پس از به ثمر رساندن گل خود از ضد حملات نهایت استفاده را ببریم. ایرانیها بر خلاف تیم ما از تجربه زیادی برخوردار هستند.

<

:: موضوعات مرتبط: ورزشی , ,
:: بازدید از این مطلب : 343
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 15 فروردين 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مرتضی
به گزارش مشرق، اسفندماه سال ۱۳۸۷ مالکیت باشگاه پرطرفدار نساجی مازندران به مهدی پرهام معاون اقتصادی فعلی باشگاه استقلال تهران واگذار شد. مهدی پرهام در شروع کار اعلام کرد قصد دارد در کنار احیا کردن تیم قدیمی و ریشه‌دار نساجی به منافع اقصادی هم برسد چرا که فوتبال در دنیای امروز صنعتی سودآور و درآمدزاست.

برنامه پرهام که شغل اصلی‌اش تجارت در زمینه فولاد است، ساخت استادیوم و کمپ مجهز بود تا با استفاده از موقعیت جغرافیایی مازندران که منطقه‌ای سرسبز و خوش آب و هوا است تیم‌های داخلی و خارجی را ترغیب کند تا اردوهای تدارکاتی پیش از فصل و نیم‌فصل خود را در کمپ نساجی مازندران برگزار کنند تا از این راه علاوه بر پرداخت هزینه‌های باشگاهداری به سود قابل توجهی دست یابد.


بازیکن تعویضی نساجی برای ورود به بازی ساق‌بند نداشت و منتظر شد تا بعد از خروج هم‌تیمی‌اش ساق‌بند را بگیرد و به بازی برود

با توجه به اینکه برخلاف کشورهای پیشرو در صنعت فوتبال و حتی کشورهای منطقه مانند ترکیه در ایران از بخش خصوصی حمایت عملی صورت نمی‌گیرد و همه حمایت‌ها در حرف خلاصه می‌شود، در مازندران نیز از مهدی پرهام حمایتی صورت نگرفت. نه تنها زمین ۶هکتاری مورد نیاز برای ساخت ورزشگاه و کمپ نساجی طی سه چهار سال گذشته با امروز و فردا کردن مسئولین استان مازندران در اختیارش قرار نگرفت بلکه مجبور شد هزینه بازسازی چمن ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر را هم بدهد که با نگهداری نامناسب بعد از یک فصل از بین رفت!

پرهام که از همکاری مسئولین استان نا‌امید شده بود اعلام کرد که طی ۴سال گذشته حدود ۱۱میلیارد تومان هزینه کرده است که بازگشتی نداشته و حاضر است تیم را نیم‌فصل به خانم امیرکمالی واگذار کند. بعد از کش و قوس فراوان رئیس اداره کل ورزش و جوانان که سال قبل مدیرعامل نساجی بود و دو درصد از سهام باشگاه به نامش است اجازه واگذاری تیم به خانم امیرکمالی را نداد و بدون کسب رضایت پرهام اعلام کرد که تیم را به سردار قاسم‌نژاد واگذار کرده است. بعد از گذشت دو ماه، هیچکدام از وعده‌هایی که هادی ساعی (عضو هیات مدیره نساجی) و مسئولین ورزشی استان مازندران در جلسه معارفه سردار قاسم‌نژاد به هواداران نساجی داده بودند محقق نشد.

علاوه بر آن به علت پرداخت نشدن بدهی باشگاه به المیر تولیا، کمیته انضباطی فیفا رای به کسر سه امتیاز از نساجی داد و اعلام کرد که اگر طی چند روز آینده بدهی پرداخت نشود نساجی به دسته پایین‌تر سقوط خواهد کرد. همچنین تعدادی از بازیکن‌های نساجی به علت پرداخت نشدن قراردادشان در بازی با اتکا گرگان و همچنین بازی روز گذشته با شاهین بوشهر شرکت نکردند.


محمد سواری دروازه‌بان سابق سپاهان و تیم ملی به عنوان مهاجم به زمین رفت و برای این کار با چسب شماره ۲ را به ۲۱ تبدیل کردند!

عجیب اما واقعی!

وضعیت فعلی باشگاه به حدی ناگوار است که بازیکن تعویضی نساجی برای ورود به بازی ساق‌بند نداشت و منتظر شد تا بعد از خروج هم‌تیمی‌اش ساق‌بند را بگیرد و به بازی برود و بد‌تر از آن این‌که نساجی به علت اعتصاب بازیکنانش فقط با ۱۳ بازیکن به بوشهر رفت و بعد از تعویض اول وقتی یک بازیکن نساجی مصدوم شد مجبور شدند محمد سواری دروازه‌بان سابق سپاهان و تیم ملی را به عنوان مهاجم به زمین بفرستند و برای این کار با چسب شماره ۲ را به ۲۱ تبدیل کردند!
این است وضعیت فعلی خصوصی‌سازی در فوتبال کشور...
<

:: موضوعات مرتبط: ورزشی , ,
:: بازدید از این مطلب : 328
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 15 فروردين 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مرتضی
هافبک آلمانی رئال مادرید از علاقه کریستیانو رونالدو به یادگیری قرآن کریم خبر داد.
جام ورزشی، شبکه تلویزیونی رئال مادرید عربی به نقل از سایت اسلامی "باکسبانجام" اندونزی خبر داد که مسوت اوزیل به هنگام تنها شدن با رونالدو برای او قرآن تلاوت می کند و ستاره پرتغالی رئال مادرید به دقت گوش می کند و این کار را دوست دارد.

 

این سایت اندونزیایی به نقل از اوزیل نوشت: وقتی که با رونالدو تنها می شوم برای او قرآن می خوانم و او از این کار من استقبال می کند. رونالدو همواره از من می خواهد که چگونگی خواندن قرآن را به او یاد دهم. الان او می تواند بعضی از حروف را از هم تشخیص دهد. او سوره "فاتحه" را بیشتر از دیگر سوره ها دوست دارد.

 

در حال حاضر کریستیانو رونالدو با ارینا شایک مدل روسی زندگی می کند. شایعه شده است که نامزد او از خانواده مسلمان چچنی است.

<

:: موضوعات مرتبط: قرآن , ورزشی , ,
:: برچسب‌ها: قرآن , رئال مادرید , کریستیانو رونالدو ,
:: بازدید از این مطلب : 309
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 25 اسفند 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مرتضی

به گزارش اروم نیوز ، همینطور که میبینید این دختر خانم که طرفدار استقلال هم هست میخواست در کنار عکس یادگاری با جادوگر پرسپولیس عدد ۴ را نشان دهد ( یه مدتی بود پرسپولیس زیر ۴ تا نمیخورد ! ) اما علی کریمی با زیرکی تمام ۴ رو تبدیل به ۶ کرد و نشان داد کلا بازیکن زرنگیه !

وقتی علی کریمی رو دست میزند+عکس

 

منبع : ملیت

<

:: موضوعات مرتبط: ورزشی , باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس , ,
:: برچسب‌ها: علی کریمی , شش تایی ها , سوبله چوبله ,
:: بازدید از این مطلب : 266
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 بهمن 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مرتضی

این عکس مربوط به ایامی است که دایی در بایرن مونیخ بازی می کرد.دایی بی شک معروف ترین بازیکن تاریخ فوتبال ایران در دنیاست. او با حضور در تیم هایی چون بایرن و هرتابرلین و بازی مقابل تیم های بزرگی چون چلسی، میلان، بارسلونا و… همیشه یک چهره به یادماندنی خواهد بود.



<

:: موضوعات مرتبط: ورزشی , ,
:: بازدید از این مطلب : 242
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 آبان 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مرتضی
 این یک بازخوانی تاریخ است. روایتی از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس.
 
به گزارش اولین پایگاه تخصصی فوتبال پارس فوتبال دات کام به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، شاید این بازخوانی تاریخ بهانه خوبی باشد برای استقلالی ها که این روزها متهم هستند به رفاقت با رئیس سازمان لیگ.
<

:: موضوعات مرتبط: ورزشی , ,
:: بازدید از این مطلب : 254
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مرتضی

وَرزش به فعالیت‌ها یا مهارت‌های عادی جسمانی گفته می‌شود که بر پایه یک رشته قوانین مورد توافق همگان و با اهداف تفریحی یا برای مسابقه، نشاط شخصی، دستیابی به ورزیدگی، مهارت‌جویی یا آمیزه‌ای از این اهداف انجام می‌گیرد. تعریف ورزش به هدف و منظور از انجام آن بستگی دارد. برای نمونه پیکارهای شنا که در برابر هزاران نفر در یک استخر سرپوشیده مسابقاتی انجام می‌گیرد یک گونه از ورزش بشمار می‌رود در حالیکه شنا در یک استخر معمولی یا در دریا یک تفریح شمرده می‌شود. رشته‌های فراوانی در متن ضخیمورزش وجود دارند و مردم زمان و هزینه زیادی را چه به عنوان شرکت کننده و چه به عنوان تماشاگر صرف ورزش می‌کنند. ورزش و ورزش کردن طی سالیان طولانی از قالب یک تفریح و سرگرمی به قالب یک حرفه و فعالیت درآمده‌است و تعداد بیشماری از ورزشکاران حرفه‌ای در سراسر جهان از طریق ورزش به ثروت رسیده‌اند. این یکی دیگر از خصوصیات ورزش به شمار می‌آید.

امروزه ورزش زنان نیز جایگاه خاصی در مجامع بین‌المللی پیدا کرده‌است.

واژه ورزش که از دیرباز معنای تمرین و ممارست داشت به هنگام تصویب «قانون ورزش اجباری در مدارس» در ۱۶ شهریور ماه ۱۳۰۶ خ به‌طور رسمی به معنای امروزی وارد قاموس واژگان دولتی ایران شده‌است.*

<

:: موضوعات مرتبط: ورزشی , ,
:: بازدید از این مطلب : 2203
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 آذر 1390 | نظرات ()

صفحه قبل 1 صفحه بعد